Psihopedagogie (învățământul profesional tehnic) - 20 credite

62 0/20 persoane
Module/Unități de curs Credite
Modulul A01 – Prelucrarea alimentelor (5 Cereri depuse la 02.05.2025) 10 credite
Modulul A02 – Desen tehnic 10 credite
Modulul A03 – Management și administrație 10 credite
Modulul A04 – Electronică și automatică 10 credite
Modulul A05 – Textile (îmbrăcăminte, încălțăminte și articole din piele) 10 credite
Modulul A06 – Tehnologii poligrafice 10 credite
Modulul A07 – Tehnologia sudării 10 credite
Modulul A08 – Mecanică și prelucrarea materialelor 10 credite
Modulul A09 – Vehicule cu motor, nave și aeronave 10 credite
Modulul A10 – Servicii transport 10 credite
Modulul A11 – Electromecanică 10 credite
Modulul A12 – Metrologie și certificare 10 credite
Modulul A13 – Electroenergetică 10 credite
Modulul A14 – Tehnologia protecției mediului înconjurător 10 credite
Modulul A15 – Construcții și inginerie civilă 10 credite
Modulul A16 – Servicii hoteliere, restaurante și alimentație publică 10 credite
Modulul A17 – Administrarea rețelelor de calculatoare și a serviciilor de rețea 10 credite
Modulul A18 – Elaborarea și analiza produselor program 10 credite
Modulul A19 – Dezvoltarea durabilă în contextul integrării europene 10 credite
Modulul A20 – Agronomie și horticultură 10 credite
Modulul A21 – Zootehnie 10 credite
Modulul A22 – Silvicultură și grădini publice 10 credite
Modulul A23 – Ecologie și protecția mediului 10 credite
Modulul A24 – Medicină veterinară 10 credite
Modulul B – Psihopedagogie 6 credite
Modul C – Tehnologii informaționale și comunicaționale în educație 4 credite
Modul D – Branding profesional 4 credite

Scopul Programului

Dezvoltarea continuă a competențelor psihopedagogice ale cadrelor didactice din sistemul de ÎPT, implicate direct în formarea profesională a muncitorilor calificați/tehnicienilor și altor categorii de specialiști, în cadrul disciplinelor de specialitate predate.


Coordonator program

N/A

Finalități de studii

  • Aplicarea în activitatea didactică a documentelor curriculare și politicilor educaționale cu referire la sistemul de ÎPT
  • Proiectarea documentelor curriculare focusate pe rezultatele învățării
  • Valorificarea principiilor învățământului centrat pe elev în proiectarea didactică
  • Respectarea principiilor fundamentale ale educației în procesul de predare–învățare-evaluare
  • Implementarea strategiilor de predare-învățare-evaluare inovative în activitatea didactică
  • Asigurarea unui mediu de învățare sigur, bazat pe încredere, deschide, corectitudine, respect reciproc în clasa cu elevi
  • Valorificarea particularităților de vârstă a elevilor, orientată spre edificarea personalității și devenirii lui profesionale
  • Dezvoltarea și consolidarea parteneriatelor educaționale constructive între instituția de învățământ, elev, părinți, agenți economici etc. în vederea îmbunătățirii calității educației
  • Implementarea principiilor codului deontologic al profesiei didactice prin promovarea brandingului profesional
  • Dezvoltarea personală și profesională continuă în scopul implementării inovațiilor în activitatea didactică

Înscriere la Program

Cerere de înscriere

Descarcă

Formular de înscriere

Accesare